جنس لیوان کاغذی به دلیل استفاده از مایعات سرد و گرم باید به گونه ای باشد که مایعات درون کاغذ نفوذ نکند .جنس لیوان های یکبارمصرف مقوای ساده نباید باشد و طرفی که داخل لیوان قرار می گیرد باید آغشته به پلی اتیلن باشد. این ماده مانع از نفوذ آن به خارج از لیوان می گردد . در ادامه قصد داریم مفصل در مورد جنس کاغذ لیوان کاغذی بپردازیم .

جنس لیوان کاغذی تک و دوجداره

برای تولید مواد اولیه محصول های کاغذی کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است . به طور کلی برای ساخت لیوان و ظروف یکبار مصرف از کاغذ پلی اتیلن دار استفاده می شود .این کاغذ ویژگی های مخصوص به خود را دارد . پلی اتیلن در لیوان های یکبار مصرف خاصیت عدم نفوذپذیری را دارد و علاوه بر آن کاربردهای مهم و فراوانی در تولید و ساخت محصولات کاغذی به همراه دارد.

واردات کاغذ لیوان کاغذی از کشورهای مد نظر به صورت رول یا شیت امکان پذیر می باشد برای تامین کاغذ لیوان های یکبار مصرف بهتر است با شرکت های معتبر واردات کاغذ مخصوص تولید لیوان و ظروف یکبار مصرف در ارتباط باشید.

ملیوان می تواند در زمینه تهیه و تولید انواع لیوان کاغذی دوجداره و چاپ طرح و نوشته بر روی آن شما را راهنمایی کند ، بهتر است برای مشاوره در تولید و استفاده از دستگاه ساخت لیوان کاغذی با مشاورین ما در تماس باشید.

کاغذ لیوان کاغذی

شناخت کاغذ پلی اتیلن لیوان کاغذی

کاغذ پلی اتیلن همواره به دلیل خاصیت ضد آب بودن آن مورد توجه اکثر تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در زمینه ساخت لیوان کاغذی و سایر ظرف های یکبار مصرف کاغذی بوده است . کاربرد فراوان پلی اتیلن در لیوان های کاغذی باعث شده که میزان تولید مواد اولیه آن نیز افزایش پیدا کند و همین مسئله موجب شده که تولید کنندگان لیوان کاغذی ، کاغذ پلی اتیلن را از سایر کشورهای تولید کننده وارد کنند .

لیوان های یکبار مصرف با کیفیت را معمولا از کشورهای دیگر که دارای اعتبار و برند خاص در این زمینه هستند وارد می کنند و سپس در کشور در بازار عرضه خواهند کرد . برای تامین کاغذ های لیوان یکبارمصرف می توانید با شرکت های معتبر در این زمینه در راتباط باشید .

کاغذ پلی اتیلن یک رو نوعی از کاغذهای مورد استفاده برای لیوان و سایر ظروف یکبار مصرف می باشد که یک سمت آن پلی اتیلن و سمت دیگر آن سفید است . از این کاغذ برای تولید انواع لیوان کاغذی در ابعاد و سایزهای مختلف استفاده می شود . قسمت داخلی لیوان دارای پوشش پلی اتیلن بوده و بخش خارجی آن سفید می باشد تا در صورت نیاز تبلیغات یا طرح و نوشته مورد نظر روی آن چاپ گردد.

افرادی که قصد سرمایه گذاری یا خرید ظروف یکبار مصرف کاغذی دارند می توانند با مراجعه به وبسایت ملیوان طرح و اندازه لیوان های کاغذی ما را مشاهد و جهت سفارش با بخش فروش مجموعه در ارتباط باشند .

صولا این نوع کاغذها که در تماس مستقیم با مواد غذایی می باشند از یک طرف متشکل از کاغذ پایه یا گرماژ متفاوت و در یک طرف دیگر پوشش پلی اتیلن می باشند.استفاده از پوشش پلی اتیلن در این نوع کاغذ ها باعث می شود تا اولا اینگونه از کاغذها در محیط زیست زودتر بازیافت شوند و به محیط زیست کمترین صدمه را وارد نمایند و ثانیآ در تماس با مواد غذایی کمترین تاثیر شیمیایی بر روی آنها داشته باشند و کاملآ بهداشتی باشند.همچنین باعث جلوگیری از انتقال رطوبت مایعات به سطح بیرونی لیوان می شوند.

نکاتی در مورد لیوان یکبار مصرف کاغذی

همانطور که می دانید در تولید لیوان های کاغذی از کاغذ پلی اتیلن استفاده می شود که در واقع کاغذی آغشته به پلی اتیلن است که مانع از ورود آب به داخل کاغذ می گردد .هم چنین در لیوان های کاغذی وجود پلی اتیلن باعث شده است که از چسب برای چسباندن استفاده نشود تنها با هیتر و حرارت دستگاه اجزای مختلف لیوان به یکدیگر می چسبند .

لیوان های یکبار مصرف کاغذی به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می شوند که براساس وزن و کیفیت قیمت گذاری می گردند .هرچه میزان وزن آن ها بیشتر باشد از استحکام بیشتری برخوردار خواهند بود و هرچه میزان ضخامت کاغذ مورد استفاده در لیوان کاغذی بیشتر باشد ،لیوان کاغذی یکبار مصرف محکم تر خواهد بود.

دلیل نشتی آب در لیوان های یکبار مصرف

برخی از مشتریان پس از خرید لیوان یکبار مصرف این موضوع را عنوان می کنند ، زمانی که قصد استفاده از لیوان کاغذی را دارند از انتهای آن مایعات خارج می شوند و به اصطلاح نشتی در لیوان کاغذی وجود دارد .این مشکل دلیل فنی دارد که معمولا در زمان تولید لیوان کاغذی اتفاق می افتد . زمانی که کف لیوان کاغذی با بدنه آن به درستی متصل نشده باشد که به اصطلاح به آن دوخت می گویند ، باعث می شود این مشکل ایجاد شود .

ملیوان با تنظیم دقیق دستگاه های تولید لیوان یکبارمصرف و بررسی دوخت لیوان های کاغذی تولید شده این مشکل را برطرف کرده است و بهترین محصولات یکبار مصرف را برای فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .