سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای بسته بندی کاغذی

وقتی مردم به فکرمزایای بسته بندی کاغذی سازگار با محیط زیست هستند ، به بازیافت پلاستیک ، آلومینیوم و شیشه فکر می کنند. اما کاغذ بازیافت شده اغلب فکر اول است.

مزایای بسته بندی کاغذی یکی از مسئولانه ترین انتخاب های موجود است و گزینه ها بسیار فراتر از آنچه در گذشته ممکن بود وجود دارد. در زیر مزایای زیست محیطی بسته بندی کاغذی در همه اشکال آن توضیح داده شده است.

منبع قابل تجدید


کاغذ از درختانی گرفته می شود که برداشت و دوباره کاشته می شوند ، که این امر آن را به گزینه تجدید پذیرتری تبدیل می کند. این جدای از توانایی بازیافت کاغذ است. این را با منابع تجدید ناپذیر مانند نفت مقایسه کنید که در نهایت می تواند تمام شود. و اثرات سنگین زیست محیطی برجای بگذارد.

بازیافت کاغذ به جریان تولید انبوه زباله ضربه می زند و به ما امکان می دهد بسته بندی یا سایر محصولات مبتنی بر کاغذ را ایجاد کنیم. یکی از مزایای بسته بندی کاغذی این است که به شرکت ها دلیل می دهد تا به جای استفاده از منابع زمین برای مصارفشان، از جنگل ها نگهداری کنند. بازیافت کاغذ قابل بی وقفه است. اگرچه می تواند با خیال راحت در محل دفن زباله پوسیده شود ، با وجود اینکه ده بار بازیافت می شود ، تخریب نخواهد شد.

موارد استفاده


مزایای بسته بندی کاغذی یک گزینه دوستدار محیط زیست نسبت به پلاستیک است.اما تطبیق پذیری دلیل دیگری برای استفاده از آن است. امروزه شرکتهای بیشتری سعی دارند با تهیه بسته بندی کاغذی برای انواع صنایع که قبلاً به طور گسترده مورد استفاده نبوده است مانند صنایع دارویی و لوکس ، به نوآوری بپردازند.

کیسه های پلاستیک

مزایای بسته بندی کاغذی

کیسه های پلاستیکی بیشتری قابل بازیافت هستند. با این حال ، کاغذهای قراضه را می توان در تخته های فیبر ، کیسه های کاغذی ، کاغذهای بسته بندی و سایر موارد بازیافت کرد.

کیسه های کاغذی که به تازگی بهبود یافته اند ، اجازه می دهند غذاهای خشک در قفسه ها نگهداری شوند.هم از غذا و هم از قفسه ها محافظت می شود. این می تواند جای بسیاری از ظروف پلاستیکی و شیشه ای را بگیرد. بطری های کاغذی همچنین برای نوشیدنی های گازدار و حتی شیر تولید می شوند. این روند می تواند جایگزین قوطی های مختلف آلومینیومی و بطری های پلاستیکی شود. مواد مانع مبتنی بر بیو در نهایت می توانند جایگزین پلاستیک در بسیاری از کاربردها شوند.

کاغذ در مقابل پلاستیک


یکی دیگر از مزایای بسته بندی کاغذی این است که فقط سازگار با محیط زیست نیستند ، بلکه از دوام بالایی نیز برخوردار هستند. به ویژه جعبه های مقوایی می توانند بارهای سنگین را تحمل کرده و به حالت ایستاده قرار بگیرند. پیشرفت در تولید و طراحی همچنین منجر به بسته بندی مایعات با کاغذ می شود.

بسته بندی کاغذی پیشرونده ، محتوای آن را نیز تازه نگه می دارد. کاغذ می تواند در عین دفع آفات ، طعم دهنده ها را نگهداری میکند. بنابراین برای مواردی که باید خوب مهر و موم شوند ، مانند آرد و ادویه جات انتخاب خوبی است.

فواید حیات وحش


بسته بندی کاغذ در صورت دور انداختن ، به حیات وحش آسیب نمی رساند. کیسه های پلاستیکی در صورت بلعیدن ،گردن یا اندام آنها را زخم میکند.و می توانند به حیات وحش آسیب برسانند. متأسفانه ، برخی از حیوانات و موجودات دریایی می توانند پلاستیک را به عنوان غذا اشتباه بگیرند. مصرف پلاستیک در حیات وحش منجر به انسداد داخلی می شود و در نتیجه باعث گرسنگی آنها می شود. تجزیه کیسه های پلاستیکی بین ده تا هزار سال طول می کشد. این را با کیسه های کاغذی مقایسه کنید که حداکثر یک ماه به طول می انجامد.

رد پای کربن کوچک است


با رشد درختان ، آنها دی اکسید کربن را از جو می کشند. کربن در مواد قفل می شود. اگر کاغذ بازیافت نشود ، در نهایت به هیچ چیز تبدیل نمی شود زیرا کاغذ قابل تجزیه زیست است. این را با ردپای کربن بسیار زیاد صنعت روغن و افزودن دی اکسید کربن آزاد شده هنگام ساخت و سوزاندن پلاستیک مقایسه کنید.

مزایای بسته بندی کاغذی فواید زیست محیطی دیگری نیز دارد. به طور معمول سبک تر است ، بنابراین حمل بار کالاهای مصرفی به سوخت و انرژی کمتری نیاز دارد. نسل پیشرفته بسته بندی کاغذی امروزه حشرات و گرد و غبار را از بین می برد. ضایعات مواد غذایی را از آلودگی به حداقل می رساند. و احتمالاً نیازی به محافظت از محصولات غذایی در ظرف دوم حمل و نقل نیست.

توانایی استفاده از جریانهای محلی زباله برای کاغذ یا برداشت درختان محلی به این معنی است که ما می توانیم بسته بندی کاغذی را بدون انتقال مواد اولیه مانند روغن به سراسر جهان ایجاد کنیم.

یکی ااز مزایای بسته بندی کاغذی این است که کاغذ بسیار سبک وزن است و به شما این امکان را می دهد که از روند حمل و نقل بهره مند شوید. هنگامی که کاغذ به یک مرکز بازیافت حمل می شود ، به منابع کمتری نیاز دارد. این جدا از بسته بندی کاغذی است که برای ایجاد انرژی از روش های مختلف استفاده می شود.

https://asadicup.com